2014. március 15., szombat

Beküldési határidő


Az írói szakasz március 15-én éjfélkor lezárult. Az öt íróból egyvalaki visszamondta a részvételt, így négyen vesznek részt a versenyen, a határidőig három történet megérkezett: 
  • a padlásszellem
  • a gringottsi sárkány
  • a karácsonyi kertitörpe-angyalka,  
illetve várható még
  • Sirius postamadarainak története.
(Frissítés: megérkezett mind a négy történet.)

A publikálás és az értékelés hétfőn kezdődik, kétnaponta kerülnek fel a történetek, a fenti sorrendben, s az elkövetkező hat hétben lehet őket értékelni.

Az értékelés szempontjai a következők:
Mennyire tetszett általában a történet? (Történetvezetés, szerkezet, megfogalmazás, olvasmányosság: 0–10 pont) 
Mennyire tetszett a főszereplő állat karaktere? (Mennyire karakterhű, ill. mennyire állja meg a helyét  főszereplőként. 0–10 pont) 
Mennyire tetszettek a mellékszereplők?  (Karakterhűség, kidolgozottság – utóbbi főleg saját szereplők esetén. 0–10 pont) 
Mennyire volt könyvhű a történet? (Könyvhű, ha nem kerül ellentmondásba a rowlingi történettel. 0–10 pont)
Mennyire használta fel jól az író a kapott kulcsot? (Mennyire játszik fontos szerepet, ill. mennyire kreatív és ötletes a felhasználása. 0–10 pont)
Tehát egy történetre maximum 50 pont adható. Lehetőleg kulturáltan, szalonképesen fogalmazzátok meg esetleges negatív véleményeteket is, mellőzve a trágárságot, a sértegetést.

Zsuzsi

1 megjegyzés:

  1. Kedves mindenki! :)

    Végigolvastam a történeteket, szerintem nagyon jól sikerültek, ötletesek, egyediek voltak. Van egy olyan érzésem, hogy ez a kihívás adott kedvet a további olvasáshoz (eddig csak írtam, nem pontoztam).

    Köszönöm, hogy olvashattalak titeket, igazán sok meglepetésben volt részem, kellemes órákat adtatok nekem.
    Jó ötlet volt megszervezni a kihívást, gratulálok :)

    Üdvvel;
    Zajec

    VálaszTörlés